מרן שר התורה במכתב לכינוס החירום: "מצווה להילחם ככל האפשר"

אבי רבינא No Comments on מרן שר התורה במכתב לכינוס החירום: "מצווה להילחם ככל האפשר"

לקראת כנס החירום הענק של רבני ישראל בבניני האומה בשני, מכתב מיוחד אליו הצטרף מרן שר התורה קורא להתלכד יחד נגד התוכניות ההרסניות, "הדבר המסוכן לאחדות עם ישראל בארץ ישראל ובתפוצות הגולה" | המכתב המלא

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק על היהדות והדת בישראל: יממה לפני כינוס החירום של רבני ישראל למאבק בתוכניות המסוכנות לצביונה היהודי של ישראל, שיתקיים מחר (שני) בבניני האומה בירושלים, קורא מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א במכתב מיוחד למשתתפי הכינוס כי "מצוה להילחם ככל האפשר".

מכתבו של מרן שר התורה בכתב יד קודשו נכתב בסיום מכתבם של דיינים בני ברק אל הרבנים משתתפי הכינוס הגדול מחר, בו נכתב כי הם "מצטרפים למחאה כנגד ניסיון לקעקע את גדרות כרם ישראל ולפרוץ כל גדר שנשמרה עד היום. הדבר מסוכן לאחדות עם ישראל בארץ ישראל ובתפוצות הגולה, ומאחלים שיצליחו להעמיד הדת על תילה".

עוד נכתב, כי "הנושא שעל הפרק איננו כבודה של הרבנות אלא כבוד ה' וכבוד התורה שלא תהיה מוחלפת ועצם ההעזה להציג אנשים שהם רפורמיים במחשבותיהם ובמעשיהם כאילו הם יכולים להיות בעלי דעה בענייני יהדות וכאילו יש איזשהו משקל לדעתם הוא הדבר המסוכן לאחדות עם ישראל בארץ ישראל ובתפוצות הגולה. אנחנו מאחלים לכם שבמלחמתכם תצליחו להעמיד את הדת על תילה".

מרן הוסיף בכתב יד קדשו:

בס"ד, ער"ח אד"א תשפ"ב
כבר מבואר בסנהדרין ז' ב' כאילו נוטע אשירה אצל המזבח ועוד דברים חמורים ולכן מצוה להלחם ככל האפשר.



0 תגובות